merledejong.reismee.nl

Tot slot

Ik wil jullie bedanken voor de leuke reacties op de blog en op Facebook. Graag zou ik volgend jaar weer terug gaan. Dat betekent dat ik er hard voor ga werken.

Het weeshuis is arm en de kinderen kunnen van alles gebruiken. Of het nu kleurpotloden zijn, papier, kraaltjes, kleding, schoenen, tassen, voetballen, elektronische apparaten… Dat maakt niet uit, alles helpt! Waar natuurlijk veel van gedaan kan worden is geld. Zo kunnen daar douches mee worden gebouwd, andere zaken mee worden onderhouden, de waterrekening mee worden betaald, uitstapjes voor de kinderen, nieuwe schoolbankjes, nieuwe uniformen, nieuwe schoolboeken, een net voor in de keuken om de vliegen weg te houden, de watertanks kunnen worden gevuld en nog veel meer!

Met sponsors zoeken kun je maar niet vroeg genoeg beginnen. Je moet dan natuurlijk op tijd van het initiatief afweten!

Ik hoop van harte dat jullie mij willen helpen de kinderen te helpen. Ik zet in dit bericht een rekeningnummer neer. Geld wat naar dit rekeningnummer wordt overgemaakt wordt uitsluitend gebruikt voor de kinderen van het weeshuis. Vermeldt in de omschrijving alsjeblieft: “GHANA”.

Rekeningnummer:

NL95ABNA0612023745

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active