merledejong.reismee.nl

Dag 7

De eerste twee dagen bij het weeshuis gaven mij toch wel een beetje een cultuurshock. Nu ben ik daar overheen. Ik weet nu hoe de dingen hier werken en wie ik om hulp en dergelijke kan vragen.

Wat ik super bijzonder vind is dat de kinderen (hoe klein ze ook zijn) zo goed op de baby's passen. Zoals de ghanese traditie, worden de baby's op de rug gedragen in een doek. Zelfs de kinderen doen dat. Het is prachtig om te zien.

Vandaag ben ik met Juliet, mijn favoriete werkneemster, op pad geweest voor de jurk. Tevens heb ik vandaag de vrouwen drie uur lang geholpen met koken. Dat was ontzettend leuk! Ik heb veel complimenten gehad en vanaf nu willen ze mij iedere dag in de "keuken".

Tevens heb ik Tina, William en Dennis vandaag gezien en gesproken. Dat vond ik leuk en ik was blij dat ze langs waren gekomen.

De kinderen hebben allemaal mijn hart gestolen. Wat een schatjes zijn het!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active