merledejong.reismee.nl

Dag 11

Vandaag was het weer een rustige dag, maar het was erg prettig. Ik heb heel de dag met de kinderen kunnen knuffelen en heb gezellig in de keuken gezeten. De keuken daar is een geweldige plek, iedereen is daar heel relaxed.

Ook heb ik vandaag les mogen geven, dat was ontzettend leuk!

Tevens wil de pastoor van het dorp, die sinds een maand bij het weeshuis woont, met mij trouwen. Hij zei dat hij in zijn visioenen had gezien dat we samen naar Nederland gingen en daar kinderen zouden krijgen en dat God mij naar hem heeft gebracht. Hij vertelde dat hij iedere dag bidt om dit alles waar te maken.

Toen de pastoor aan mij vroeg wat ik daar van vond heb ik hem verteld dat hij nog lang en veel verder mag bidden!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active