merledejong.reismee.nl

Dag 12

Ik heb echt een gave dag gehad! Met Juliet ben ik naar Kakum Park en een Slave Castle in Cape Coast geweest. Alles was echt mega indrukwekkend. De Canopy Walkway in Kakum Park op 30 m hoogte tussen de bomen… echt geweldig! De verhalen die bij het Slave Castle verteld werden en om de ruimtes van de slaven met eigen ogen te zien… Ook the door of no return…

We waren heel vroeg opgestaan, omdat we van tevoren wisten dat het een lange dag zou worden. Juliet heeft haar zoontje meegenomen. Het avontuur van vandaag was zijn allereerste trip!

We hebben in taxi’s, Tro Tro’s en een grotere bus gezeten. Met het reizen zijn we enorm veel tijd kwijt geweest, maar het was het zeker waard! Woorden kunnen het gewoon eigenlijk niet beschrijven. Wellicht krijg je een beetje een indruk wanneer je mijn foto’s op Facebook bekijkt.

Juliet had mij verteld dat de oprichtster van het weeshuis, Madam Charity, heel graag een nieuwe telefoon wilde. Haar oude was namelijk net gesneuveld en omdat Madam een vrouw is met best wat aanzien in haar dorp, moet zij te allen tijde bereikbaar zijn. Onderweg naar het weeshuis heb ik in Cape Coast voor Madam een nieuwe telefoon gekocht. Juliet en ik waren pas laat thuis, dus de werkers die nog wakker waren, waren een beetje bezorgd. We zijn meteen naar Charity gegaan om haar te begroeten, een goede nacht te wensen en haar de telefoon te geven. Ze was er heel blij mee.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active