merledejong.reismee.nl

Dag 13

Deze dag moest ik echt even uitrusten van alle avonturen. Ik voel me echt thuis hier. De werkers hebben mij opgenomen in hun familie.

De familie uit Nederland en ik krijgen ander eten dan de kinderen en de werkers. Wij krijgen bijvoorbeeld pannenkoeken, noodles en spaghetti. De rest eet meestal Banku of Fufu.

De werkers vragen mij elke dag of ik hun ghanese maaltijd wil proeven. Ghanezen eten vaak samen uit een kom en gebruiken geen bestek. Dat betekent dus samen lekker kliederen met deegballen en soep, haha. Ik vind dat niet erg. Wat ze mij laten proeven vind ik niet altijd lekker, maar ze zijn wel super blij dat ik alles wil proberen.

’s Avonds heb ik mijn schoudertas en koffer ingepakt voor mijn reis naar Hohoe.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active