merledejong.reismee.nl

Dag 14

Meteen na het ontbijt zijn we naar Hohoe vertrokken. Met het vervoer en het wachten tussendoor heeft de reis in totaal veertien (!) uur geduurd. Dat betekent dus ook gelijk dat we verder niets hebben kunnen doen. De afstand was ongeveer 450 km.

Rond half elf kwamen we ’s avonds aan bij het hotel. De mensen daar waren zeer vriendelijk. Het eerste wat we deden was daar avondeten eten. Ik had gekozen voor fried rice met kip.

Mijn kamer in het hotel is niet luxe en niet groot, toch vind ik het prima! Er is een toilet dat doorspoelt en een douche waar koud water uit stroomt. Dat het water koud is, is voor mij geen probleem, want een tijd voor ik deze vrijwilligerswerkreis had geboekt, had ik al geoefend met douchen met koud water.

Ik was blij dat deze dag voorbij was, want wat een lange reis!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active