merledejong.reismee.nl

Dag 15

We hebben afgesproken dat we om 07:00 gaan ontbijten. Om 06:00 was ik opgestaan. Het ontbijt: koffie met scrambled eggs op toast. Het was niet bijzonder, maar wel lekker.

Omdat we gisteren zo lang hadden gereisd en gewacht, en dit alles vermoeiend en oncomfortabel was, hebben we besloten een privé-taxichauffeur te huren. Hij heette Sammy.

Als eerst gingen we naar de Wli Waterfalls. Bij de receptie wordt gevraagd of je naar de hoge of naar de lage waterval wil. De familie en ik hadden ervoor gekozen om de lage waterval te bekijken. Het lopen van de receptie naar de lage waterval duurt ongeveer 45-60 minuten en naar de hoge ongeveer 3,5 uur. Net toen we bij de waterval aankwamen begon het ineens heel hard te regenen. Dat was jammer voor de foto’s, maar deed niets af aan de ervaring. Het was echt ongelooflijk mooi!

Na terugkomst bij de receptie hebben we bij het eerste restaurant dat we zagen geluncht. Iedereen nam hetzelfde: friet van Yam en kip.

Daarna zijn we naar Monkey Town gereden. Ik had verwacht daar heel veel apen te zien en ook verschillende groottes en soorten. Helaas waren er maar weinig apen en waren ze allemaal hetzelfde. Ze waren klein en schattig. Het was een geweldige ervaring. Twee aapjes hebben banaan uit mijn hand gegeten. De eerste heeft ook op mijn arm gezeten. Zo een aapje weegt bijna niets en de handjes zijn super zacht!

Echt een super dag! ’s Avonds hebben we weer bij het hotel gegeten. Deze keer Red-Red, maar dat was hier niet echt lekker.