merledejong.reismee.nl

Dag 16

We hebben geregeld dat Sammy ons helemaal terug naar het weeshuis brengt. Hij is een goede en vriendelijke chauffeur. Tevens wilden we niet weer 14 uur lang met het openbaar vervoer reizen. Het is namelijk zo in Ghana: Tro Tro’s en grotere bussen vertrekken niet voordat alle plaatsen verkocht zijn. Je kunt dus best eerst een dik uur in het busje zitten te wachten voordat je daadwerkelijk vertrekt.

Om 07:30 (niet Ghana Maybe Time) hebben we met Sammy afgesproken. Om 05:50 ging mijn wekker. Om 06:45 ontbijt, hetzelfde als gisteren. Ik wilde op tijd douchen zodat ik niet hoefde te haasten. Om 06:00 stond ik dus onder de douche, maar net toen ik mijn haar had ingezeept was er geen water meer. Lekker handig!

De terugreis verliep in vergelijking tot de heenreis perfect. Onderweg naar het weeshuis zaten er bavianen op de weg! Dat was echt ontzettend gaaf en onverwacht. Helaas reden we heel snel voorbij, waardoor ik geen foto kon maken…

Wat was ik blij iedereen van het weeshuis weer te zien! Dat was wederzijds! De kinderen kwamen op mij af gerend en pakten meteen mijn spullen uit de taxi, droegen die naar mijn kamer en maakten meteen mijn kamer schoon. Ik was weer thuis!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active